dilluns, 1 de setembre del 2008

Vol amb parapent biplaça


Per estrenar el bloc hi posarem un video bastant divertit que de ben segur us farà riure una mica.

Aquestes vacances d'agost per fi em vaig decidir. Després de temps de veure els parapents passar per sobre de Sant LLorenç vaig pensar que ja era la meva. Vaig trucar a Alioth, que és un grup de parapent del Bages i vaig quedar amb ells per fer un vol biplaça.

L'enlairament es fa des del capdamunt del Port del Comte, a prop de Les Morreres (repetidor) i l'aterratge és a la discoteca Blue Iguana, a les afores de Sant Llorenç. El vol va durar una mitja horeta. Haig de confessar que els ultims deu minuts ja estava una mica marejat, però s'ha de dir que la sortida és molt espectacular i que val molt la pena.

Ho recomano!!

Per cert, uns agraïments pel Xavi, fabricant de sabates, que va ser el pilot que em va dur a bon port, malgrat l'aterratge un pèl brusc.















El Xavi i jo mateix, amb la Llosa del Cavall i Busa al fons




Video de l'enlairament

1 comentari:

Jordi ha dit...

Hola Marc:

Felicitats pel vol i pel Blog.
Anirem estan al cas de les experiencies.